CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
Dan Segala anak Melayu Jangan Kau BUNUH

Melainkan DOSANYA DERHAKA Kerana segala

Anak Melayu itu Tanahmu Air dan Tanah Bangsa mu

Hormatilah Orang Berilmu Orang yang Setia pada Bangsa

Betapapun tidak setujunya Melayu hanya BESAR

pada Kebebasan Dengan Percaya ia BEBAS dan Besar

Laut dan Pantai Semenanjung ini Dipulau-pulau Riau,

Kedah dan PAHANG Kelang dan Muar ialah Tanah dan

Air Bangsamu Kau Besar dan Raja padanya Dipelabuhan kita

seluruh Dunia bertemu Bahasa kita difikirkan Adat Kita Akarnya

Followers

flash vortex

Thursday, October 28, 2010

KEMPEN HALALKAN MARIJUANA (DADAH)

George Soros hartawan Amerika  menderma AS 1Juta (RM3.1juta) bagi kempen menghalalkan dadah di California melalui inisiatif dimasukan dalam pilihan raya November 2, 2010 ini.

READ MORE

2 comments:

Anonymous said...

bro salah pic..marijuana mane de main cucuk2 bro..marijuana juga diguna kn sbg perskripsi oleh doctor untuk mengurangkn hypertension kerana lebih efektif dari menggunakan dadah hasil campuran kimia. Marijuana bukan hasil dari campuran kimia bro jadi efek dia xseperti dadah seperti heroin atau ketamin dan seangkatannya.research lebih sket bro..jgn la ambik pic semberono je..renung2kn dan selamat beramal

melayurayadaily said...

sdr Anon, apa sahaja yang mendatang kesan hayalan dipanggil dadah -drug.samada ia konvesional seperti terkandung bahan kimia atau dalam bentuk herbal seperti ganja dll. Ambil berlebihan dipanggil 'abuse' salahguna. Tidak sakit ambil drug adalah abuse.

2 ok. pada asalnya marijuana ini orang sebelah latin Amerika seperti Maxico panggil ganja itu marijuana. Jadi ganja itu adalah tumbuh2an. Betul ia tiada bahan kimia. Bob Marly kata ganja itu herbal. Jadi pihak perubatan mengambil nama latin itu sebagai dadah yang tiada bahan kimia itu sebagai sebagai marijuana dalam makna yang lebih luas.

3. Pengambilan Marijuana itu adalah sebagai alternatif kepada penagih tegar dadah kandungan kimia betul tak? jika mereka boleh hayal dgn ganja memadai. Tetapi ganja agak susah kerana pengambilannya agak sukar sedikit ia ada prokolnya. Sdr mungkin mahir. Ada dapur hahaha.

3. gambar itu hanya hiasan. Lagipun, mereka yang ambil alternatif adalah datangnya dr mereka yg cucuk2 ini bro. Gambar itu hanya tarikan untuk iklan sahaja.