CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
Dan Segala anak Melayu Jangan Kau BUNUH

Melainkan DOSANYA DERHAKA Kerana segala

Anak Melayu itu Tanahmu Air dan Tanah Bangsa mu

Hormatilah Orang Berilmu Orang yang Setia pada Bangsa

Betapapun tidak setujunya Melayu hanya BESAR

pada Kebebasan Dengan Percaya ia BEBAS dan Besar

Laut dan Pantai Semenanjung ini Dipulau-pulau Riau,

Kedah dan PAHANG Kelang dan Muar ialah Tanah dan

Air Bangsamu Kau Besar dan Raja padanya Dipelabuhan kita

seluruh Dunia bertemu Bahasa kita difikirkan Adat Kita Akarnya

Followers

flash vortex

Friday, December 17, 2010

HANCUR PARLIMEN- PASAR BESAR IPOH PINDAH JADI PASAR BORONG SELAYANG


Jika dahulu sebut demo sahaja, reformis akan terpanggil kehadapan. Hari ini mereka yang terlibat kebanyakannya adalah mereka yang mencari 'duit rokok' sahaja. Samalah dengan Bendera dan laskar merah putih di Indonesia.


READ MORE



3 comments:

pelajar said...

Betul-betul Demonstrasi air dulu Aku ikut sama nasib tidak kena tangkap dan saya cepat lari. Balik kampus orang gempar ada student kena tangkap nasib aku mereka tak perasan. Tobat dah nak pi lagi

Anonymous said...

Adek pelajar, adek itu masih belajar tumpu pada pelajaran dahulu dari urusan yang tak kena mengena dengan pelajaran. Emak ayah ingat belajar betul. Kalau tak lulus nanti masuklah parti peliwat tu. Beli bas, pembesar suara jadi tokey demo. kalau kena tangkap hapah pun tarak. Paling tinggi upah rokok sekotak dan miniral water. Jangan bodohkan diri beb

Anonymous said...

Bro, mari kita 'sokong' cadangan PKR mengambil tindakan saman ke atas Yang Dipertua Dewan Rakyat, Tan Sri Pandikar Amin Mulia. Biar rakyat tahu sape yg di pihak benar, dan sape yg di pihak x berkata benar.

Biar di mahkamah nnt terbongkar suma dakwaan berok2 parlimen PR kononnya anuaww langsung x diberi peluang utk berikan bukti atas dakwaan fitnahnye tuh.

Ayuh bro, kita sokong beramai2, semoga kes saman tuh nanti dijalankan dengan segera tanpa ade siri penangguhan dr pihak speaker mahupun dari pihak ANUAAWW nnt.